Medlemmar - Välkomna till vårmöte i Equmeniakyrkan Hovslätt måndag 25 mars kl. 19:00

Ett glatt besked till alla golfare!
Skinnarebo Golf lämnar alla avgifter och priser oförändrade 2024!

Exkl Städavgiften som höjs till 400 Kr

Välkomna!

Tävlingskommitté

Anders Fransson
Birgitta Fluur
Jimmhy Hermansson
Rickard Hultin

Kontakt tas via Golfcenter – Shop

Inför 2022

Vi behöver bli fler i vår tävlingskommitte, att vara med här är faktiskt roligt på riktigt och inte på något sätt betungande.... Vi träffas 2-3 ggr under vintern där vi planerar när vi skall ha tävlingar, vilka spelformer vi vill ha, nya ideer osv.. detta tar ca 2 tim/gång.

Under säsongen hjälper vi sedan golfcentret med 2-3 tävlingar (ju fler folk = mindre ggr) där vi antingen är med tidigt och delar ut scorekort tex, eller efteråt och hjälper till med resultat. Efter tävlingen kör vi prisutdelning tillsammans. Dessutom kan man alltid vara med och spela tävlingen även om man är de ansvariga.

Man behöver inte jaga sponsorer osv utan det är nästan alltid fixat av klubbens ansvariga.

Så var inte blyga, anmäl er till att vara med och hjälp till, vi behöver nya ideer och just dina kan ju vara hur bra som helst.

logo skinnarebo1a green small

icon4 kontakt phone